Kdo neskáče s námi, skáče pro sebe

Cvičení na jumpingových trampolínách je zábavné, ale i efektivní pro dosažení pevného těla.  Možná Vás překvapí, že toto cvičení vzniklo v České republice v roce 2001 a postupně se trend rozšířil do celého světa. Takže za hravým sportem stojí skutečně zlaté české ručičky.

První skok

Většinu lidí k prvnímu skoku motivuje rychlejší a efektivnější spalování kalorií v porovnání s jinými typy cvičení. Kromě spálení tuku jumping tvaruje postavu a posílí vaše tělo. Jumping je vhodný pro ty z vás, kteří nemají rádi složité choreografie a nebaví je při cvičení moc přemýšlet, jaký pohyb má následovat. Je to zkrátka zábava a relax se vším všudy s kapkou potu navrch.

Žádná bolavá kolena

Jednou z častých otázek před prvním skokem na jumpingové trampolíně bývá, zda cvičení neničí kolena či kyčle. Skok na trampolíně má podobné účinky jako skoky přes švihadlo, ovšem díky měkkým dopadům dochází k eliminaci negativních zdravotních následků. Negativní rizika tudíž odpadají v případě, že svou trampolínu koupíte u ověřeného (ideálně českého) výrobce, který používá kvalitní vyztužení. Technika cvičení je také důležitá, takže uposlechněte rad svého trenéra.

Upocení kolegové nejsou pro každého

Nemáte rádi společné prostory pro cvičení a volíte raději soukromí? Nebo máte problém najít si čas na přesně určené termíny lekcí ve fitkách? Tak právě pro vás máme skvělou zprávu. Jumpingovou trampolínu si můžete za dobrou cenu pořídit do svého domova a cvičit kdykoliv se vám zachce. Existují navíc nejrůznější tréninkové video programy, podle kterých můžete při cvičení postupovat. Skočte na to ještě dneska a skákejte především pro sebe a své zdraví.

2017-03-07T15:50:29+00:00 7. března 2017|