Když vás při cvičení honí mlsná, nepodlehněte!

Období intenzivního tréninku a detoxikace je těžkou zkouškou. Co však dělat, když vás přepadne mlsná? Rozhodně nepodléhejte slabosti a sáhněte po zdravějších variantách, než je čokoláda, brambůrky a jiné neřesti. V následujícím článku vám prozradíme, jaké dobroty utiší rozladěné chuťové buňky.

Co místo brambůrků?

Chystáte se na sobotní pokec s kamarádkami, nechcete však porušit své zdravé návyky? Rovnou zapomeňte na noční můru všech výživových poradců – brambůrky. Přemíra tuku v kombinaci s obrovskou porcí soli je tou nejhorší volbou. V zemích, kde patří brambůrky k nejoblíbenějším pochutinám, vzrostla v posledních letech obezita až o 30 %.

 Místo brambůrek připravte zeleninové proužky z mrkve, okurky nebo jiné oblíbené zeleniny, které můžete namáčet do dipu. Ten vytvoříte jednoduše z tvarohu nebo bílého jogurtu přidáním česneku, soli a pepře.

Party bez jednohubek?

Ani večírek u známých nemusíte protrpět hlady. Stačí jen pamatovat na to, že si musíte na něj něco připravit. Pokud chcete mlsat opravdu vzorně, udělejte jednohubky z celozrnných krekrů s trojúhelníkem nízkotučného sýra a kouskem salátové okurky.

Jak převézt na sladkou mlsnou?

V neděli jste byla zvyklá, že si dopřejete po obědě něco na zub. Tenhle zvyk nemusíte rušit. Stačí jen kynutou buchtu vyměnit za něco vhodnějšího. Připravte pro celou rodinu třeba dezert z hrušky. Hrušku nakrájejte podélně na čtvrtiny a naplňte jí 2 lžícemi tvarohu s vlašskými ořezy a kapkou javorového sirupu. Navrch ozdobte skořicí.  

Chce to pevnou vůli!

Nebylo to tak úplně těžké, že? Stačí jen, abyste na sebe nezapomínala. Je jasné, že jsou dny, kdy vás v práci nebo doma někdo naštve a nechce se vám přemýšlet nad jídlem. Nepřemýšlením však ubližujete jen sama sobě, ne těm ostatním. Myslete tedy na sebe a své zdraví. Třeba se stanete inspirací i pro své blízké, kteří začnou také zdravě žít. Držíme palce!

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení