Měsíční výzva: 1. Naučte se skákat a zhubněte

Připravili jsme si pro vás měsíční výzvu, se kterou vám jednou týdně přineseme krátké tipy na cvičení. Nebojte se. Nepůjde o nic náročného, co byste nezvládli. Naučíme se základní cviky na jumpingových trampolínách, které vám pomůžou zpevnit tělo a dostat vás před létem do formy.

Základní odraz

Největší důraz je při jumpingu kladen na rovnováhu a její udržení. I když se nám zdá, že zatěžujeme jen svaly nohou, není tomu tak. Jde o komplexní cvičení, kde si na své přijdou i svaly břišní a zádové. Tolik potřebný balanc vyvažujeme i rukama.

Při základním odrazu, který je poměrně jednoduchý, můžete spálit mnoho kalorií. Přitom stačí jen:

  1. Stoupnout si na trampolínu s nohama okolo 15 centimetrů od sebe.
  2. Pokrčit paže a lokty držet u těla.
  3. Mírně ohnout kolena a odrazit se nahoru. Odrazy by měly být lehké a asi 15 centimetrů nad trampolínou.
  4. Opakujte 30x při prvním pokusu. Tento týden si dejte ještě jedno cvičení ve středu (40 výskoků) a v pátek (50 výskoků).

Tak hurá do toho, půl je hotovo. ????

 
 

Cože, vy ještě nemáte naši trampolínu?

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení