Měsíční výzva: 2. Poskočte si za lepší postavou

Minulý týden jsme se naučili s Jumping Sport výzvou tu nejzákladnější věc. Základní odrazy na trampolíně už tedy umíme. Je čas pokročit o level výš. Tak pojďme na poskoky!

Poskoky nakopnou

Neztratit balanc jsme se naučili již v minulém týdnu. Tentokrát se budeme soustředit spíše na výdrž. A víte, co je na poskocích nejlepší? Hubnete a navíc s nimi posílíte i srdce díky zvýšené tepové frekvenci. Pozor, začínáme:

  1. Stoupněte si na trampolínu s nohama asi 15 centimetrů od sebe.
  2. Dejte ruce v bok a pokrčte mírně kolena.
  3. Odrazte se na bříškách chodidel.
  4. Zkuste napodobit běh. Zvedněte levou ruku a pravé koleno na úroveň boků a pak pravou ruku a levé koleno.
  5. V tomto pohybu pokračujte 5-10 minut dle vaší fyzické zdatnosti. Set opakujte ve čtvrtek a sobotu a prodlužujte čas.
 
 

Cože, vy ještě nemáte vlastní trampolínu doma?

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení